۱۳۹۵ تیر ۱۲, شنبه

از درون رژیم اخبار گیلان - بعد از افشاگری تلویزیون رنگارنگ در رابطه با نادر نادری ومحمد رزاقی وزارت اطلاعات ازقربان علی پور احمدی (گماشته وپادوانجمن نجات گیلان ) نسق کشی نمود.

از درون رژیم اخبار گیلان - بعد از افشاگری تلویزیون رنگارنگ در رابطه با نادر نادری ومحمد رزاقی وزارت اطلاعات ازقربان علی پور احمدی (گماشته وپادوانجمن نجات گیلان ) نسق کشی نمود. 

لینک به منبع

از درون رژیم  اخبار گیلان - بعد از افشاگری تلویزیون رنگارنگ در رابطه با نادر نادری ومحمد رزاقی وزارت اطلاعات ازقربان علی پور احمدی (گماشته وپادوانجمن نجات گیلان ) نسق کشی نمود.
بنا به اخباری که بتازگی بدست ما رسیده است بلا فاصله بعد از پخش افشاگری آقای عابدجانباز از تلویزیون رنگارنگ تلویزیون ایرانیان در لندن اداره اطلاعات گیلان با دست پاچگی جلسه ای برگذار نمود .
بیشتر بخوانید وببینید
افشاگري علیه مزدوران اطلاعات در برنامه 20 80 از تلويزيون رنگارنگ آقاي محمود سرابيدستور این جلسه بررسی این موضوع وجلو گیری از افشای مزدورانش که بنوعی در تیف عضو گیری شده بودند عنوان شد.
بحث های زیادی صورت گرفت که همراه با جنگ اعصاب وبرخورد های لفظی بوده است علت آن هم این بود که یکی از نفرات اصلی این جلسه گفت ما در جمع بندی ای که داشتیم با این رسیدیم که قربان علی پوراحمدی که پا دو انجمن نجات گیلان است به قول هائی که بما داده ومکتوب هم هست عمل نکرده وباید از این فرد حساب رسی شودزیرا او معلوم نیست که چرا کارهایش را نمیکند.
در پایان قرار شد که با چند فوریت این کار صورت گیرد .
اخباری که بدست ما رسیده حاکی ازاین است که یکی از همان نفرات گفت که باید از قربان علی پوراحمدی  نسق کشی شود .
بلا فاصله بعد از این تصمیم قربانعلی پور احمدی پا دووزارت اطلاعات در گیلان رابه اداره اطلاعات گیلان فرا خواندند .
نفری از اداره اطلاعات گیلان که رئیس قربانعلی پور احمدی در اداره اطلاعات گیلان است از پوراحمدی پرسید چه خبر واو هم یک سری حرفها را گفت نفر اطلاعات با عصبانیت گفت تو یک مفت خورهستی ،کارهایت را نمیکنی من بتو بارها گفتم که شما خائن هستید ، مدتها با مجاهدین بودید حکم شما البته مرگ است واین را باید خوب بدانید شما هیچ ارزشی برای ما ندارید پا عقب ویا عوضی بگذاریدحکم شما اجرا خواهد شدوقتی شما به مجاهدین خیانت کردیداز کجا معلوم به وزارت اطلاعات خیانت نکنید.
مرد نا حسابی تو چرا خبر نداری که دارند همه شبکه های ما (در تیف قدیم )را افشامیکنند؟
در باره شما ها هرچه مینویسند مهم نیست، میخواهیدجوابیه بنویسید میخواهید ننویسیدما به این کاری نداریم شما نباید فرصت نفس کشیدن داشته باشید درسته؟ما در اداره اطلاعات گیلان دست ما بسته است که خودمان وارد این کارها شویم امثال مثل تو را تحمل کردیم که بیاوریم در انجمن نجات که بتوانید بخشی از بدهکاری خودتان را به نظام بپردازیدویقه خانواده ها را بگیرید که هر بار پرسیدم میگوئید دیگر کسی به ما محل نمیگذارد وجلو ما میایستندوفقط یک مشت خانواده های ترسو وفقیررا جمع کردید وبازی بازی میکنید.

۲ نظر: